Verbouwing in de caravan.

16 september 2021 - L'Estartit, Spanje

Vannacht begon het opeens flink te waaien en behoorlijk te onweren. Dak van de caravan omlaag gedaan en de ramen gesloten. Trek ik dit soort weer op vakantie aan. De hele dag warm weer gehad en besloten om de dak en de wanden te lijmen.  Terwijl ik dit deed vond Frodo het nodig om de hond van de buren die los was gebroken ff terecht te wijzen en deze gilde het uit terwijl Frodo er boven op zat en liet weten dat hij deze plek had gehuurd. Gelukkig geen van beide verwondingen.

Voor 30 dagen Wifi genomen op de camping dus.....

Als het gelijmde goed blijft zal ik de binnenkant van de caravan eens filmen, zodat het riante onderkomen op waarde geschat kan worden.

Tot op heden vermaak ik mij goed. Genoeg te doen. Genoeg afwisseling.

Geen last meer met lopen en vaste stamkroeg gevonden. Goede beefburgers, erg lekkere gebakken frites met schil. En heel goedkoop. Voel me echt op vakantie.(Zie foto.)

1. Frans:
    16 september 2021
    Ziet er goed uit alhoewel je zo te zien met een lid kan worden van de plaatselijke MC 😉
    Maarre,hoezo lijmen ?
  2. LyingDutchman:
    16 september 2021
    Dak bekleding laat bij Predom caravans na een 10 jaar los. Is een bekend probleem. De tussenlaag lost langzaam op. Had al twee bussen lijmspray aangeschaft en speciale mondkapjes.
  3. Wilma:
    17 september 2021
    Goed om te lezen dat het je allemaal bevalt en je het fijn hebt. En dat het lopen ook goed gaat toppie 👍.
    Have fun broer xxx