Spannend ritje.

15 september 2021 - L'Estartit, Spanje

Om 07:00 uur vertrokken richting L'estartit over de  Tolwegen. Volgens de planner om17:00 uur in L'estartit. Om 15:00 op de A9 richting Barcelona thv Nimes enA9 geblokkeerd door ongeval. Werd omgeleid vlak voor de staart van de file. Via de planner alternatieve routes gekregen. Kwam over landweggetjes net breed genoeg voor de caravan met grote gaten in de weg.

Opeens in een dorpje waar alle bewoners buiten liepen en paniek heerste. De file waar ik in zat reed er tussendoor en opeens bleek het smalle weggetje overstroomd en de rivieren traden buiten hun oevers. Thv een stenen muurtje moest ik met de caravan keren en via een inrit je van een overstroomd weiland ging het net.

Opnames gemaakt van dit dorpje en de rivier.

Om 21:30 uur pas de landweggetjes en de dorpen uit. Terug op de A9 en tolwegen vrij van betalen toch door gereden naar L'estartit. Om 00:30 uur aangekomen en de rotzooi in de caravan opgeruimd. Alles rond geslingerd.

Om 07:00 uur de camping op, Le Moulin. Weinig veranderd. Leuke plek en nu geïnstalleerd.

Net langs het strand gelopen naar het centrum en een terrasje gepakt. Lekkere hamburger met frites.

Was vroeg, maar gisteren Ardenner ham gesneden op de parkeerplaats van een dorpje.

Ff bijkomen.

Erg warm hier 31° maar koel plekje op de camping.

1. Marja:
    15 september 2021
    Aardig avontuurtje Rob, het gaat nooit zoals je plant he....ik hoop dat je lekker gaat genieten van Spanje!
  2. Marja:
    15 september 2021
    Zo wat een rit …. Nu lekker bijkomen en genieten van je vakantie!
  3. Peet:
    15 september 2021
    Jeetje, wat een verhaal. Maar uiteindelijk goed op de camping aangekomen. Top.
  4. Wilma:
    16 september 2021
    Blij dat het goed is gegaan met al dat gedoe.....Je staat op een fijne plek met schaduw 👍eindelijk genieten. Hier stuk frisser hahaha dus neem het er van dat mooie warme weer.
    Dikke kus je zusje 😉💋