Camping Les Acacia's.

31 mei 2022 - Vichy, Frankrijk

Lekker binnendoor gereden en toch opgeschoten.

Als ik de routeplanner via de snelweg en de tolwegen instel, dan geeft dat niet de juiste tijdsduur aan. Ik rijd met de caravan 90 a 100 en stop om de 1 1/2 uur en ga tanken. Dus 14 uur naar de bestemming is veel langer.

Binnendoor berekend de planner de snelheden die je ter plaatse mag rijden. Ik rijd deze snelheden dus kom veel beter overeen. Ook het vinden van een camping heb ik nu door. Op de route zoeken naar een camping gaat als volgt. De planner vind een aantal campings en geeft aan 4 minuten 16 minuten enz.

Alleen als ik een camping aan tik dan was het opeens geen 4 minuten, maar 35 of 47 minuten.

Maar dit is de tijd die het duurt om bij de camping te komen vanaf waar ik ben op dit moment.

De tijd bij de camping op het scherm is de tijd die je extra kwijt bent tijdens het volgen van de route.

Sta nu hierdoor op een mooie en goedkope camping.

Helaas bij het eten net een tand gebroken. Zit nog wel op zijn plek door het metalen stripje bij mijn ondertanden. Ga merken hoelang dit zo goed gaat.

1. Marja:
    31 mei 2022
    Nou lekker een extra nachtje blijven zou ik zeggen😉
  2. LyingDutchman:
    31 mei 2022
    Nee, vroeg op weg en dan ff settelen in Spanje voor een tijdje. 🏖️
  3. Peet:
    Oops, pech onderweg?
    We hopen dat het meevalt met je tand en dattie blijft zitten.
    Hoe is de tandzorg trouwens in Espana?
  4. LyingDutchman:
    31 mei 2022
    Moeten we misschien wel gaan uitproberen.
  5. Wilma:
    1 juni 2022
    Ziet er mooi uit daar.....
    Hopelijk blijft je tand zitten en krijg je er geen last van....en ja anders daar kijken hoe of wat
    Succes met verder reizen naar Spanje xxx
  6. Theo:
    1 juni 2022
    secondenlijm???
  7. LyingDutchman:
    2 juni 2022
    Wel aan gedacht, maar moeilijk bij te komen omdat ik de tand niet geheel kan uitnemen. Vast aan beugeltje. En wil niet het risico nemen iets anders vast te lijmen.😉