Aankomst in Frankrijk.

30 mei 2022 - Burtoncourt, Frankrijk

Door wederom ongevallen en omleidingen, niet kunnen doen wat ik van plan was.

Hierdoor direct België over moeten slaan en na veel zoeken voor een camping om 18:00 uur er een gevonden. Camping la croix du bois sacker.

Ruim, visvijver, rustig en vooral stroom voor de vriezer. 20 x 500 gr worsten lamsvlees voor zijne koninklijke hoogheid Frodo fan Ut an Thus. Deze in de vriezer (de worsten) en samen met de koelbox op de sigarettenaansteker aangesloten.

Helaas, deze kon beide niet aan en na een andere vorm aangenomen te hebben begaf hij het. Daar had ik al rekening mee gehouden, dus koel elementen uit de vriezer in de koelbox en de vriezer op de aansteker.

De telefoon en dashboard camera op de powerbank en verder.

Bij aankomst op de camping waren de worsten nog bevroren en de koelbox inhoud nog goed koel.

Verder goede reis tot zover.

Ga morgen via de binnenwegen verder. Is makkelijker om campings te vinden onderweg en geen tolwegen.

Morgen als ik ergens WiFi heb zal ik wat foto's plaatsen.