23 september

23 september 2021 - L'Estartit, Spanje

Gisteren veel gewandeld. Volgens mijn Huawei horloge zo'n 22.000 stappen. Helaas daarbij een blaar opgelopen dus vandaag met blaren pleister iets minder lopen.

Besloten met de auto een stukje te touren. Twee plaatsen waar ik naar toe ging bleken met de auto moeilijk te bereiken. Een was het kasteel boven op de berg. Laatste stuk 0,8 km de berg op lopen. Daar zag ik niet tegen op, maar wel de terugweg, was onverhard. Dus naar tweede plek gereden. Een aangeraden strandje waar de hond ook op mocht. Helaas de toegangsweg zat vol met gaten waar je een 4 wd voor nodig had. Bleek dat ik me daar in mijn ééntje toch niet zelfverzekerd genoeg voor vond. Dus retour camping.

Helaas heeft mijn zelfvertrouwen toch een behoorlijke knauw gekregen en zit ik er over te denken om over een paar dagen terug te reizen. Weet nu dat ik het kan en het leuk vind, maar de val en de bijkomende problemen ditmaal zorgen voor momenten van onzekerheid. Momenteel bestaat mijn verblijf hier uit naar het centrum gaan terrasje pakken, drinken, eten en wandelen. Kom wel tot rust hier op de momenten dat ik chill voor de caravan en op het terras, maar de wandelingen zorgen voor lichte stress.

Ik kijk het nog even aan en houd jullie op de hoogte.