26 september

26 september 2021 - Almere, Nederland

Zo de vakantie zit er op. Nu al? Ja. Het weer was niet zo best en ik kon of durfde eigenlijk niet zoveel meer. Lopen ging weer beter, arm en pols waren mobiel genoeg, maar niet genoeg om op te pakken en verder naar het zuiden te gaan.

Wist mijn beperkingen op dat moment en heb besloten om terug te rijden. Ben gisteren ochtend begonnen met opruimen en afbreken en toen dat klaar was, was ik ook klaar om te gaan. En dat was om 13:00 uur.

De rit zou volgens de planner 14 uur en 1 minuut duren. Zelf hield ik het er op dat ik thuis zou zijn rond 07:00 uur op zondag. Bij rustig rijden vaak stoppen voor koffie, eten, benen strekken, Frodo zijn ruggegraat verlengen en zijn e-mails lezen en schrijven. (Op elk plekje.) Zelf ook e-mails versturen, alleen ik lees ze liever niet.

Goede rustige rit gehad en het is niet druk op de weg.

Bij thuiskomst de caravan afgekoppeld en op de parkeerplaats van de sporthal Waterwijk geplaatst. Daarna door naar huis en ff pitten. Om 10:45 alweer op. Na de koffie en douchen, auto getankt, gasflessen uit de caravan. Tassen uit de auto en klaar. De parkeerplaats van de sporthal was inmiddels vol aan het lopen. Corona is duidelijk daar nergens aanwezig, gelet op de groepen ouders en kinderen die er rond liepen. Morgen de caravan wassen en klaarmaken voor de stalling.

Uitslag onderzoek kamperen alleen.

- Anders

- avontuurlijker op een andere manier

- beter voorbereid de volgende keer

- caravan dan helemaal aangepast op  gebruik alleen met een hond.

Maar voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk in april 2022.

Ik vond het ei kwijt kunnen via de blog best leuk. Hopelijk de volgende keer wat meer vakantie praat.

1. Theo en mar:
    26 september 2021
    Fijn dat je weer gezond en wel thuis bent. Opk weer lekker op je eigen stekkie, en volgend jaar weer lekker op reis
  2. Jeanine:
    26 september 2021
    Welkom thuis fijn dat het je toch zo goed is bevallen dat het voir herhaling vatbaar is
  3. Wilma:
    26 september 2021
    Fijn dat je weer veilig en gezond thuis bent broer ..... ik zie je morgen 😘😘
  4. Peet:
    27 september 2021
    Weer veilig thuis en uitrusten van de reis. Goed om al weer te plannen voor het voorjaar!

Spreken gauw af voor een bakkie en om ff bij te kletsen 🍻
  5. Loes:
    27 september 2021
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Volgend jaar gewoon weer op pad.
    We spreken snel weer af om naar Wilma’s place te gaan.