18 september

18 september 2021 - L'Estartit, Spanje

Vannacht en vanochtend lichte regen. Daarom wat bouwmarkten bezocht. Eerste had alleen stenen, dakpannen , cement ed. De tweede leek geweldig. Een soort combi Praxis met Intratuin. Helaas erg druk en inmiddels was de zon flink doorgebroken. Kon Frodo door drukte niet aan een boom binden of in de auto laten, want er was geen schaduwrijke plek te bekennen op de grote parkeerplaats. Besloten van de verbouwing af te zien en dit in Nederland op mijn gemak te doen. Is ook alleen maar afwerking en geen must. Alles begint zijn plaats te krijgen en het switchen van slaapkamer naar woonkamer is in 2 minuten gebeurt.

De vooruitzichten voor de volgende week zijn goed. Waarschijnlijk veel zon en weinig bewolking. Net nog een flinke stortbui terwijl ik dit begon te schrijven, maar inmiddels weer droog.

Morgen een strandje zoeken waar Frodo op mag. Strand langs de boulevard is hond vrij. Afgelegen hondenstrand is wel vlakbij de camping, maar niets meer meenemen dan zwembroek, shirt, hond, handdoeken en water. Kan niets van waarde op het strand achter laten. Sprintje trekken is er niet meer bij.