Overal water.

10 september 2021 - Almere Buiten, Nederland

Gisteren middag hoosbuien en bliksem in de omgeving camping ingeslagen. Geen gewonden maar wel elektrische problemen en dus ook geen WiFi en degelijke zaken. In deze hoosbuien op zoek gegaan naar een autoadap.....  Enz.

Uit eindelijk geslaagd en alles werkt perfect. Achteraf blijkt de inrichting die er inzat extra planken voor lang bed nog niet zo gek. Wat ik nu voor ogen heb, is om een plank terug te zetten en zo snel een bed groot genoeg voor mijzelf  te creëren en de gehele tafel met zitplaatsen vrij te houden. Dit is handiger als je op plaatsen bent waar het regent en je binnen moet vertoeven.

Op grond van deze vorenstaande zaken besloten om terug naar Almere te gaan. De bankplaat/bed te bevestigen. De dakbekleding vast te lijmen. Was door rijden en vocht toch wat gaan hangen. Geheel nu opnieuw in te richting en zo snel mogelijk weer te vertrekken, maar dit keer richting Spanje. Deze dagen waren perfect voor het uitproberen en een groot succes. Ik vind het leuk, weet hoe ik me voel alleen op reis en heb de zwakke punten in het verblijf in de caravan gevonden. Twee dagen klussen in Almere en maandag weer op weg richting Spanje.

Ja, dat betekent inderdaad dat ik nu dit thuis intik en op de blog zet.