Gaat het dan toch gebeuren?

6 september 2021 - Almere, Nederland

Eindelijk het besluit genomen om het te gaan proberen.
Eerdere pogingen om dit te doen werden om zeep geholpendoor verschillende zaken.

Alleen als je je ervaringen kan delen is het leuk. Dit was mijn insteek.

Om toch mijn ervaringen te delen is deze blog misschien een manier om dit te kunnen doen.

Sinds december 2017 steeds opgezien tegen het alleen op vakantie gaan. Ook al mocht ik dan met mijn trouwe viervoeter Frodo mee.

Wat het ik gedaan om nu weg te gaan?

Caravan (-netje) Predom N126D gekocht, aangepast, nieuwe disselbak geplaatst en gas- en waterleiding om geleidt.

Alle camping benodigdheden gesorteerd en klaargezet.

Tegen de verveling ga ik weer een poging doen om te aquarelleren.

Waterverf, papier, kwasten en ezeltje staan klaar.

Doordat ik nog wat camping items besteld heb, lichte luifel, autoaanstekerverdeelplug ;) met USB ingangen, kan ik pas woensdag 8 september vertrekken. Gelukkig heb ik een goede housesitter en kan ik met gerust hart weg.

De bedoeling is om eerst naar de Ardennen te gaan. Als het dan nog bevalt ga ik denken over het vervolg.

Mocht iemand me willen volgen op deze blog dan kan dat.

1. Jeanine:
    6 september 2021
    Wat goed dat toch die stap hebt genomen. Henk Lloyd en ik wensen je vanuit Kreta een hele fijne vakantie en gaan je zeker volgen in dit blog.
    Goede reis voor jouw en Frodo dikke knuffel van ons
    Liefs,
    Henk, Lloyd en Jeanine
  2. Wilma:
    6 september 2021
    Super lieve broer dat je eindelijk deze stap neemt , ga er lekker van genieten en alles hier komt allemaal goed. Heel veel plezier en een hele goede reis voor jou en frodo.
    Hele dikke kus en knuffel van je zusje 💋😘❤
  3. Theo en mar:
    6 september 2021
    Heel veel plezier rob en frodo! We hopen dat je een mooi avontuir gaat beleven. En vinden het leuk om je te volgen. Goede reis! Knuffel, theo en mar
  4. Peet:
    6 september 2021
    Top Rob! Een goeie reis en veel plezier gewenst, ga er maar van genieten!
    Oh, en je Log? Ik hou je in de gaten Gap! 🍻
  5. Sandra Immink:
    Wat goed Rob
    Heel dapper en ben heel trots op je
    Even wat anders als thuis
    Positieve energie
  6. Marja:
    6 september 2021
    Geweldig Rob !!! Zo goed dat je het avontuur aangaat💪 Heel veel plezier en wij volgen je vanuit Italie en Griekenland.
    Liefs Mar
  7. Frans:
    7 september 2021
    Goed bezig Rob, fijne vakantie samen😉,goed weer,grote vissen en veel interessante bezienswaardigheden.
    Tot weerziens bij Wilma's🤗